Törölt nick
2008.12.28
|
|
0 0
1642
|
bevallom,kissé hihetetlen volt hogy így elszúrták ezeket a mostani dobokat.Nekem anno az s50-es simsonon volt rezódob,és abban nem volt ilyen lemez.(azért tudom mert később felraktam hülyeségből a gilerára,és ahhoz le kellett belöle vágni.)Annak a tompítója is szétszedhető volt,két hatos csavar fogta össze,így lehetett a gyapotot cserélni benne.Az a helyzet hogy ennél a rezócsőnél csak a könyökcső hosszával lehet játszani(bár a végcső átmérője jó,de a hossza rövid).A motor revüben volt anno a képlet amivel a kipufogónyílás nyitva tartási idejéből,a hangsebességből,és a max teljesítmény fordulatszámából ki lehet számolni a rezócső visszaverődési pontját,ami a hátsó kúp közepe.Tehát nem elég kiszedni a lemezt a dobból,de meg olyan hosszú könyökcső kell amivel a visszaverődési távolság a hátsó kúp közepére essen.Érdemes a blokk alatt kanyarodó könyököt készíteni hogy ne lógjon nagyon túl a tompító a hátsó keréken.Ezenkívül még a végcső hosszát is növelni kell.A táblázat szerint 50-80 köbcentis motornál a végcső átmérője ideális esetben 15-17 mm(a gagyirezóé 17) de a hossznak 205-230 mm-nek kellene lenni.A gagyirezóé meg nincs csak olyan 50mm. |
Előzmény: Kristóf 210 (1637)
|
|