Szerintem meg akkor is felesleges ilyen hülyeségekre költeni. Persze ha eredetileg így volt betervezve, és a változtatás csúszást eredményezne akkor csinálják így. A csúszás is pénzbe kerül...
De csak azért kivakargatni jelentéktelen már szüneteltetett fogalmú vonalakat, hogy mert mivan, ha egyszer 20 év múlva kelleni fog (hát komolyan mondom nem látom, hogy épeszű ember ezt néhány vonalra rá tudná fogni...), elég nagy böszmeség, főleg annak a függvényében, hogy erre a pénzre, vagy fejlesztésre esetleg más olyan helyeken is szükség lenne, és még jár is vonat.
"Hány eset volt mikor egyik évben felújítottak kompletten egy állomást majd pár év múlva felszedték? Sőt pl. az AEGV esetén egy modernizált folyamatosan fejlesztett pályát bontottak el fél év alatt. Évekig ment a fejlesztés, majd egyszer csak jött az üzenet, h megszűnik és szinte azonnal bontották is el."
Hát ez meg inkább a nagyvárosi legenda kategória. Azért a gazdasági vasutak sem voltak túl jó állapotban. Az hogy 20-30-40 km/h-val zötykölődik a vonat egyáltalán nem nevezhető jónak és folyamatos fejlesztésnek....
A Combinós részre meg inkább nem reagálnék, mert sületlenségetől bővelkedik a bekezdés. Talán nem az urban legendeknek kéne hinni....