Bálint1 Creative Commons License 2008.11.25 0 0 7829
"Nemnem!
Az sokba kerülne a gyártónak!"

Bocsi, de ez tévedés. A HP például gari időben nem javít eszközt. Náluk a garanciális javítás az eszköz cseréjét jelenti.

Pont most volt egy ilyen scanner "javíttatásom" náluk.

" Nekem az nem szerviz háttér, hogy beküldik hónapokra a pesti szervizbe..."

Akkor az jobb, ha a szervíz nélküli készüléket a már közben csődbement boltba kell (kéne) vissza vinni?

"Évente 5-6 alkalommal kell navigáció, akkor viszont nagyon. Ezért én 3x annyi pénzt nem adok ki"

Ez mondjuk a navikra vetítve jogos. Annyira lement az áruk, hogy tényleg nem éri meg a "márkát" megfizetni.
Viszont drágább készüléknél már érdemes a dolgon elgondolkodni.

Most pl a Metroban van 106 cm-es FULL HD LCD TV egy adott gyártótól. Nagyon baráti az ára, de mégsem venném meg, a már kitárgyalt okok miatt, mivel ez a baráti ár is nagyon sok lenne, ha gari időben egy meghibásodással kéne szembenéznem.

"műszaki cikkbe pénzt fektetni nem jó business"

Ezzel teljesen egyet értek. Tisztára olyan mint az autó:-))))))
Előzmény: joemaster (7827)