Komolyan mondom, nekem fog elszallni az agyam hamarosan. Semmi verlazitot, semmi nyomdafesteket turot nem irtam, max nem akarod megerteni mit jelent az magyarul, hogy ha vegkep semmi nem jo nekem, akkor elasom magam inkabb. Es pontosan ez hagzott el, nem pedig felszolitaskeppen!! Ebben semmi serto es banto nincsen, ugyhogy jobb is hogy nem vetted magadra. (hogy volt benne el, azt alairom, mivel nagyon nem tetszett - jelzem, hogy nem csaak nekem, es nem csak a valoban reagaloknak- amit Fornalha irt)
Ami meg azt illeti, hogy meddig lehet elmenni Fornahlanal??? Egyreszt nem ismerjuk, ez itt egy forum arctalanul, masreszt meg bocsi, de mintha o nem ertette volna meg meddig lehet egy ilyen forumban neki elmenni. Semmi de semmi oka nincsen duzzogosat jatszani, neked meg vegkep nem ovodas modon a szocsoveve valni es eloadni, hogy mennyire brutal dolgok tortentek itt. Forumozni kell egy kicsit tobbet es megtanulni az mivel jar. Ez itt nem a valo vilag, ebbe is bele kell jonni. Ez eddig ezek szerint meg nem sikerult.
Abba kene hagyni ezt a haragszomrad dolgot, kicsit beleasodni a forumozasba es a helyen kezelni a dolgokat, nem ovodas szinvonalon.