"A HP telefonom két hónapig volt szervízben, és nem oldották meg a problémát, egy szoftverfrissítésig ugyanazt a baromságot csinálta"
Tehát nem a hardware volt hibás. Egyébként meglátásom szerint a telefon egy külön kaszt. Abból (nálunk) nem nagyon kapsz noname dzsunka készüléket. Tehát egy kicsit sántít a hasonlat.
Ráadásul telefonban nem a HP a "márka".
"A világ gari meg mindenütt működik, kivéve kis hazánkat"
Ez nem a gyártó hibája szvsz.
Egy barátom egy nyaralás alkalmával javíttatott ASUS notebookot Athenban gariban. Mondjuk nem volt komoly baja:-))
"Szóval annyira nem tartom hatalmas előnynek a márkanevet"
Én nem is a márkanévről beszélek, hanem a minőségről.
Pl home hifi területen a legnevesebb gyártók nevét 1000 emberből max 1 ismeri.
"meg kell hogy sokkal jobban meg vagyok vele elégedve"
Örülök, hogy meg vagy elégedve.
Egyébként a Mio-val most jól be lennél fürödve frissítés téren. Így valszeg jól jártál a cserével.