Bálint1 Creative Commons License 2008.11.21 0 0 7796
"A HP telefonom két hónapig volt szervízben, és nem oldották meg a problémát, egy szoftverfrissítésig ugyanazt a baromságot csinálta"

Tehát nem a hardware volt hibás. Egyébként meglátásom szerint a telefon egy külön kaszt. Abból (nálunk) nem nagyon kapsz noname dzsunka készüléket. Tehát egy kicsit sántít a hasonlat.
Ráadásul telefonban nem a HP a "márka".

"A világ gari meg mindenütt működik, kivéve kis hazánkat"

Ez nem a gyártó hibája szvsz.
Egy barátom egy nyaralás alkalmával javíttatott ASUS notebookot Athenban gariban. Mondjuk nem volt komoly baja:-))

"Szóval annyira nem tartom hatalmas előnynek a márkanevet"

Én nem is a márkanévről beszélek, hanem a minőségről.
Pl home hifi területen a legnevesebb gyártók nevét 1000 emberből max 1 ismeri.

"meg kell hogy sokkal jobban meg vagyok vele elégedve"

Örülök, hogy meg vagy elégedve.
Egyébként a Mio-val most jól be lennél fürödve frissítés téren. Így valszeg jól jártál a cserével.
Előzmény: ottar (7795)