Pontosan. Az akksilopás tény, megtörtént, viszont több mint 3 hétig nem pótolták, ez pedig egyrészről felvetette a MÁV felelősségét is. Az is igaz, h a busz lassítás és körülnézés nélkül hajtott a sínekre egyesek szerint részeg volt a sofőr ( komolyan nem hiszem, h beállt volna hiszen reggel 7 körül történt a baleset ma.x az előző esti italozás vagy egy-két reggeli feles nyomait találhatták meg a szervezetében) ill. azt gondolta, h ismeri ő a menetrendet és ilyenkor úgysem jön vonat. Egyértelműen a buszsofőr volt a felelős, a KRESZ szerint a nem működő fénysorompó STOP táblának számít, azaz megállni és meggyőződni ,h nem jön vonat.
Tűzhettek ki lassújelet a rossz átjáró miatt is, de tény, h nem sokkal a baleset előtt pályafelújítás volt előtte ott rossz állapotban volt a pálya, tele volt lassújelekkel, később rendbetették, 100-al is lehetett ott ezután menni, de a lassújeleket nem vonták vissza, de ha lehet hinni a szóbeszédnek és Trvkonak a vonatok ennek ellenére jártak ott 80-al hiszen tudták, h jó a pálya és lehet és nem is szóltak érte soha nem volt baj belőle, tudták ,h ott lehet, vagyis senki sem tartotta be a lassút. Ennek fényében pedig nem csoda, h a vezér nem vette komolyan a lassújelet. Szerintem a mv. volt ott a legkevésbé felelős, legjobban pedig a buszvezető utána jönnek a tolvajok, akik lenyúlták az akksit és végül a MÁV, mert nem cserélte ki azonnal. Egyébként nem is értem ha ellopják az akksit akkor a hálózatról miért nem tud tovább működni? Hiszen ha kap áramot a hálózatról működhetne elég hülyeség volna sorosan kötni az akksit a hálózati áramforrás mellé.