Törölt nick
2008.11.11
|
|
0 0
636
|
Sziasztok!
Mivel eltelt egy év a beköltözés óta, azt hiszem itt az ideje annak hogy az eladó (az egyedüli olyan személy akivel szerződésben állunk) vagy annak megbízottja elszámoljon azzal a pénzel, amit eddig a ház üzemeltetésére, és hődijra befizettünk. Sok más tulajdonostársammal teljesítettük a szerződésben foglaltakat, és befizettük a ház üzemeltetéséből ránk eső részt. Az eladó a lakás adásvételi szerződésében vállata a ház üzemeltetését a társasház megalakulásáig. Úgy gondolom, hogy az, hogy ezt a feladatot átruházta másra, az nem mentesíti a felelősség, és az elszámolási kötelezettség alól. Ezért arra szeretném kérni az SZVB-t, hogy írásban szólítsák fel az eladót, hogy készítsen, vagy készíttetsen éves elszámolást. Továbbá szeretném ha megtudnák, hogy ki a tulajdonosa jogilag a bankszámlának amire fizettük és fizetjük a közösköltséget. Nem szeretném az SZVB-t munkával traktálni, de szerintem ezek a dolgok mindannyiunk érdekét szolgálják.
Köszönettel:
BB |
|