Vlad19: A vezérműtárcsákon vannak jelölések. Ebből az egyik, hogy a főtengelyt jelre állítva helyes vezérlés beállításnál a vezérmű tárcsák jelöléseinek is egy meghatározott jelzéssel kell találkoznia. Ha bármelyik el van csúszva, akkor rossz a vezérlés beállítása, vagy a vezérműszíj átugrott.
A másik jelölés arra vonatkozik, hogy hová kerül a tárcsa, mivel a vezérműtengelyek és tárcsák egyformák, viszont a beállításukat az adja meg, hogy kipufogó oldalra, vagy a szívó oldalra teszik be őket. Erre van jelölés a szíjtárcsákon, hogy hova kell állítani kipufogó, vagy szívó oldalon
Vkoza: Ez az általános öngyulladásos eset. Általában hibás gyújtás szokott ilyet okozni, bár ez inkább régebbi karburátoros motorokra igaz. Gyújtás oldalon a hibát okozhatja rossz hőértékű gyertya, vagy csak simán rosszul beállított gyújtás. Keverékképző rendszer is okozhat ilyet, amikor benzinben szegény a keverék. Injektoros kocsinál még nem találkoztam ilyennel, mivel ott elvileg a gyújtás levételekor lezárod a keverékképzést is, tehát nem kap üzemanyagot a motor.