Folyt...
A karácsonyi meglepi elmarad, csütörtökön nagynehezen kihúztam a telefonos ügyfélszolgálatból, hogy a kártyám le van gyártva, és már elküldték a helyi fiókba. Másnap délután be is mentem érte. Ott volt. Persze az ígért értesítő levelet nem küldték ki...
De!
A hibát ott követtem el, hogy azt hittem, ezzel vége a tortúrának, és nem szüntettem meg ott helyben a számlámat. Hazaérve beléptem az otp weboldalán, de az új kártyának/számlának nem láttam nyomát. Call center felhív, azt mondtják, lépjek be a webkártya számlaszámával, és ott lészen minden. Azzal viszont nem engedett be... CC újra felhív, ekkor végre egy hozzáértő (?) hölgy utánnajárt, hogy a webkártya számlája nem lett "bevonva a számlakörbe", így aztán használni se tudom. Ha lenne mobil aláírásom, akkor tudnám magamnak aktiválni, de így nem. Sőt, telefonos úton se lehet, mert hiányzik valami telefonos azonosító kódom. Az egyetlen út, hogy bemegyek egy otp fiókba, és ott megcsinálják nekem - mondá ő egy órával azután, hogy kiléptem az átkozott fiókjukból. Ez volt 16:10 körül, a helyi fiók 16-kor bezárt, tehát újabb 3 nap telt el, hogy nem tudom használni a webkártyámat, hiába van immár a kezemben. Még arra se jó, hogy kitöröljem vele a s*ggem, mert túl kicsi, és kemény... Összesen immár 6 hete szarakodnak vele, eltelefonáltam párszáz forintot, bent jártam 4 alkalommal a fiókjukban, végighalgattam az elnézéskérő, vállvonogató, tehetetlen, olykor flegma és udvariatlan ügyintézőket, de még mindig semmi.
Jobb híján felvetettem a cc-s hölggyel egy panaszt, 30 napon belül kivizsgálják az ügyet... Jó esetben szorozzuk meg 3-mal, szóval majd január-február környékén megírom, hogy mire jutottak.