Törölt nick Creative Commons License 2008.11.02 0 0 21126
nezd en kenyelmesen szeretek grindelni...bekuldom a petet, es a shot rotim elso loves chimera shot. critel 3k-t..abban a pillanatban jon felem a 7k hps mob. kimegy az auto, mondjuk nem critel es akkor 600-at sebez. ott all fel hpn a mob, en meg nyomkodjam a raptor strikot? ne mar...ne kelljen mar kulon shot roti makrot irnom grindeleshez, egy gomb hunter rulez, kenyelmesen lehet kozben tvt nezni.

vyper benyom, pet rendesen megtartja, en meg odamegyek es lootolok, nyuzok (cobra scale-t szoktam farmolni, altalaban egy stackig nem allok meg). nem kell inni. napi kuldiket en sem vyperben nyomtam (nem is fogom mert napi kuldizek mar).

egyebkent nem ertem miert problema ha valaki vyperben grindel (ertsd akar 1 oran is keresztul farmol adott itemet).

masreszt az MM hunter olyan mint a pala BC elott, igaz h van dpsem, de minden masodik mobcsoport utan le kell ulnom inni, tegnap a chainpullolo tankunkra kellett raszolnom erost...es mivel mindenki mas alt volt zold kek gearben nekem kellett megolni a mobokat, ahhoz meg mana kell.

H.
Előzmény: hns (21123)