Fiúk sajnos bajban van a barátunk. Legyetek szívesek segítsetek neki, ha tudtok! Bemásolom a levelét ide, nem muszáj felhívnotok, én felhívom holnap, csak írjátok le, mi lehet a szar vele!
Szia Zsore!
Sajnos nem az Afrikába tartó kompon ülök, hanem itt Almeriában este egy rohadt kempingben egy bungalóbaól írom ezt az emilt.Ma éjfélkor kompoltam volna át, de a KTM megtréfált "egy kicsit". Segítségre lenne szüksége gyorsan ha mondhatok ilyet szombat este. Képzeld el felpakoltam a gépet, elindultam a kikötőbe és a következő jelenség történt, már másodszor a gép életében. Valami karburálási probléma lehet az ok.
Hidegen tökéletes a gép, mikor benzinben dús keverékre van szükség. Ahogy melegszik, először az alapjárat megy el,tehát leáll a motor, később pedig már el sem indul és ha nagy nehezen elindul, ha ráhúzom a gázt rögtön lefullad és irtózatosakat durrog a kipufogó. Aztán már el sem tudom indítani, csak ha lehűlt a motor. Hidegen minden stimmel. Még megemlítem hátha fontos, hopgy állásában zárt benzincsap mellet is folyamatos benzinszag van a gép körül és a karburátor alján lévő leeresztő csövön csöppen a benzin, a benzincsapt ha megnyitom a jelenség nyilván fokozódik. A kis csavart már többször meghúztam, de mintha felljebről jönne a csurgás, csak nem tudom hogy kerül a kis csőbe... Már volt egyszer ez a jelenség, és akkor elvittem a FullGashoz és azt mondát valami kis kosz volt valahol azért volt a jelenség. Utána nem volt, de indulás előtt ugye nem is mentem sokat, csak egy pár kört, és minden rendben volt. Utána egyszer az alapjárat ment el, hogy mindig leállt, de leszedtem a tankot, lehúztam egy-két vezetéket és a karburátor alján lévő nagy csavart lecavartam és a főfúvókát megpiszkáltam, összeraktam csodák csodája semmi gond nem volt és megnyugodtam teszteltem egy 30 kilómétert és semmi. Egészen idáig. A jelenség érdekes módon akkor következett be mindkét alkalommal, mikor rendesen meg volt pakolva a motor, de szerintem ennek semmi köze de leírom mert már lehet hogy képzelődöm. Az első eset után benzinszűrőt is beépítettem, de ez a kosz duma a szerelőtől (mos t kezdtek el KTM-el foglalkozni) csak hanta volt az igazi okra nem jött rá. A gépen MIKUNI karburátor van.
Holnap szétszedem, de mivel az "EXPEDÍCIÓ" került alapvetően veszélybe, jól jönne egy kis segítség mert érzem nem nagy a baj, csak a sza ktudás hiányzik hová nyúljak. Ha van az ismeretségedben olyan kolléga a ki az LC4-es Mikuni karburátor tudora, kérlek közvetítsd a problémát és a telefonomat hozzá, hátha közösen az irányításával le tudom a bajt küzdeni. Ha jelentkező akad, felhívom és hátha közösen összehozzuk. Ha így nem megy akkor hétfőn itt keresek helyben egy KTM szervizt, és ha itt sem megy cuccolok és megyek haza.
Ma, mikor szakadó esőben a kikötőben toltam fel a KTM-et a futóra, négy spanyol GS ment a komphoz és integettünkl egymásnak. Akkor jutott eszembe, hogy talán rossz motorral jöttem? A BMW olyan amilyen, de ha elindulok haza is hoz....
Elnézést, hogy ilyennel piszkállak de most jól jönne egy kis segítség. A telefonom: 30-820 8329
Ja és még egy apróság, ne legyen publikus a dolog, vannak akik örülnének annak, ha megtudnák a kudarc felé tartok...
Előre is köszönöm a segítségedet: Üdv.:Sulyi