A Kléber téli gumikhoz képest csendesebb volt, de már elmúlt...
Bár nekem a Conti gumik fűrészfogas kopásának tulajdonított zaj nagyon kis mértékben a téli gumikkal is meg van, szóval már nem értek semmit.
A gumin látszik, hogy a szélső blokkok első és hátsó része között van szintkülönbség. Állítólag azért kopott ilyenre, mert a hátsó kerekeken nem vesz részt a gumi a gyorsításban, így csak az első blokkok kopnak fékezéskor és így lesznek alacsonyabbak, mint a hátsók. Kivéve a gumik belső szélét, ahol egyenletes magasságúra le van nyalva mindkét blokk, sőt, szinte össze is vannak mosódva (feltehetőleg elöl lettek ilyenek, bár én ilyen mértékű kopásra nem emlékszem, mikor levették a gumikat elölről vagy amikor felrakták a következő nyári szezonra hátra, ahol elkezdtek dübörögni).
Kérdés, hogy miért hallom még ezt a dübörgő hangot (bár nem olyan intenzíven) a téli gumikkal is?
Lehet, hogy a Kléber téli gumik is ilyenre koptak?
Nem vettem észre rajtuk és alig van bennük 8e km, a Conti-kban meg 30e és csak nyár végén figyeltem fel a dübörgésre.
A fene se érti már az egészet.