Bad Joe Creative Commons License 2008.10.17 0 0 307
15 éve van lakossági számlacsomagom az otp-nél. Kedvet kaptam némi online vásárolgatásra, ezért kértem, hogy alakítsák át internetes számlacsomagra a hozzá járó mastercard webkártyával. A kártya elkészültét másfél- max. két hétre ígérték. Azt mondták, hogy majd levélben értesítenek, ha elkészül. Három héttel a szerződéskötés után bementem érdeklődni, hogy mi a szitu, mert még nem kaptam meg az értesítést. Kiderült, hogy még el sem küldték a megrendelést a kártyára. (Nyilván időgéppel dolgoznak...) Magyarázatot nem tudtak adni, hogy miért. (Ha nem megyek be, akkor még megvárták volna a hó végét vele, mert csak akkor készül valami hibalista... Érdekes, előző hónapban nem készült?) Az ügyintéző megígérte, hogy sürgősséggel feladja a rendelést, és így megjön a kártya 5 napon belül. Ma ismét felkerestem őket, mert eltelt az 5 nap, meg még kettő, de a kártyának nyoma sincs. A rendelés október 10-én le lett adva, de a kártya még nincs itt, várjak türelmesen. Valószínű jövő héten itt lesz, de az ünnepek miatt csúszhat a dolog, és előfordulhat, hogy csak huszonsokadikán jön meg...
Mondom akkor megszüntetem a számlacsomagomat, és megyek másik bankhoz, ahol érdemben foglakoznak a dolgaimmal, és nem csak a határidők tologatásához értenek. Kiderült, hogy mivel aktív a kártyarendelésem, nem szüntethetem meg, csak ha méltóztatnak végre megemelni a seggüket, és kiküldeni azt a nyamvadt kártyát... De a számlacsomag díját olyan precízen levonták, hogy csak na. Hogy használni nem tudom már egy hónapja, az őket nem nagyon érdekli.
Azóta persze szépen bedőlt a forint is, amit október elején meg tudtam volna venni 250 Ft-os euro árfolyamon, azt most majd vehetem 270-280 Ft-ért, ha egyáltalán ideér még az idén...
Holnap leveszem az összes lóvét a számláról, ne a Csányi-féle léhűtőknek kamatozzon.