xplod
2008.10.08
|
|
0 0
12
|
Igazábol az enyém egyáramu gázturbina.
Amit technika irt 3 tengely .Tengely a tengelyben és a 2 tengely egy tengelyben azt is meglehetne csinálni.
Nyomás alá helyezik a szimeringeket kivülről igy tömitenek az olaj bent áramlik a tengelyek közt igy nem tud kiszökni semerre mert a nyomás nem engedi.A nagy hajtomüveknél a lapátokat is hűtik.
Lézer segitségével furatok vannak a lapátban és levegőt áramoltatnak benne.
A rés veszteséget pedig ugy csökkentik hogy a lapátokra visszahűtik a külső burkolatot igy századmiliméter lesz a rés a lapátok és a burkolat közt.
A burkolat körül van egy vastagabb cső hideg levegőt fuj ki a burkolatra.
De ha van valami extra amit tudni akarsz akkor megprobálok segiteni.
|
Előzmény: S-DR (11)
|
|