xplod Creative Commons License 2008.10.08 0 0 12

Igazábol az enyém egyáramu gázturbina.

Amit technika irt 3 tengely .Tengely a tengelyben és a 2 tengely egy tengelyben azt is meglehetne csinálni.

Nyomás alá helyezik a szimeringeket kivülről igy tömitenek az olaj bent áramlik a tengelyek közt igy nem tud kiszökni semerre mert a nyomás nem engedi.A nagy hajtomüveknél a lapátokat is hűtik.

Lézer segitségével furatok vannak a lapátban és levegőt áramoltatnak benne.

A rés veszteséget pedig ugy csökkentik  hogy a lapátokra visszahűtik a külső burkolatot igy századmiliméter lesz a rés a lapátok és a burkolat közt.

A burkolat körül van egy vastagabb cső hideg levegőt fuj ki a burkolatra.

De ha van valami extra amit tudni akarsz akkor megprobálok segiteni.

 

 

Előzmény: S-DR (11)