Candy Perfume Girl Creative Commons License 2008.10.03 0 0 2031

Ha szemellenző van azokon, akik szerint a Cuddy és House között meglevő vitathatatlan szexuális feszültség kevés ahhoz, hogy a kapcsolatuk hiteles legyen, akkor azokon is van, akik szerint ez elég. :-))

 

Épp ez az, hogy nem CSAK ez van köztük. A közös múlt, a dolgok, amiket egymásért tettek (főleg egy House-féle jellemnél fontos, mert nem csak Cuddy hozott érte áldozatokat, ld. szappanoperasztáros epizód), az elszakadni képtelenség (miért vannak még egymás életében egyáltalán?), és a (House esetében) megszállottság, magánéleti vájkálás, és a rengeteg játsza arra utal, hogy ennél sokkal többről van szó. Nem állítom, hogy egészséges kapcsolat, távolról nem kiegyensúlyozott a dolog, de létezik, és sokkal, de sokkal összetettebb szimpla szexuális feszültségnál. Ha csak annyi lenne, akkor már rég túlestek volna a dugáson, kihunyt volna a szikra, és kész, tovább élnének, mint főnök és beosztott mindenféle vibrálás nélkül, de épp ez az, hogy nem merik meglépni ezt (még), mert egyszer régen már megtörtént, és mégis ugyanúgy vibrál köztük minden.

 

És azért nem akarok erről vitába keveredni, mert ne haragudj, de indulatokat vált ki belőlem a dolog, mert nálam ez a sorozat egyik legfontosabb aspektusa, ez van, és nem esik jól olyanokat olvasni, hogy pl. Cuddy karaktere hova süllyedt, mert én egyáltalán nem így látom, és élvezem az evolúcióját ennek a dolognak, pont úgy, ahogy csinálják. Nem akarok lehülyézni senkit, csak tényleg nem szeretem, ha szemet hunynak olyan dolgok ölött, amik nagyon is jelen vannak, és leegyszerűsítenek komplex dolgokat. (anélkül, hogy túlértékelnék bármit is)

 

És most tényleg befejeztem, neked van egy véleményed, meg nekem van egy véleményem, biztos van, aki osztja a tiédet is, meg valaki, aki az enyémet is, de úgy érzem, nincs értelme olyasmiről folytatni beszélgetést, amit homlokegyenest máshogy látunk.

 

(BTW, azt hiszem, anno az X-akták fandomban is volt egy hasonló ellentét a rajongók egyes csoportjai között.)

Előzmény: ladybyron (2030)