ladybyron Creative Commons License 2008.10.03 0 0 2030

remélem, hogy te is találsz majd élvezhető részeket ebben az évadban

 

Köszi. :-)) Nem lenne nehéz befogni a számat, röviden: kérem vissza az első két és fél-három évados House-színvonalat. Csak három feltétel teljesüljön: 1. ne nyomjanak a képembe három részenként valami nagy drámát, nagy haldoklást - nekik a kis drámák mennek; 2. hagyjuk a szerelmi szálak bonyolítását, mert ez szintén nem megy; 3. felejtsük el a hashajtó-tanga stb. típusú alpári humort.

 

SPOILER!!!

 

 

 

 

Ha szemellenző van azokon, akik szerint a Cuddy és House között meglevő vitathatatlan szexuális feszültség kevés ahhoz, hogy a kapcsolatuk hiteles legyen, akkor azokon is van, akik szerint ez elég. :-)) Szóval maradjunk a középútnál, amiben egyet értünk: igen, az első évadtól kezdve ott van ez a vibrálás, igen, érdekes, szórakoztató volt azon a szinten, ahogyan a harmadik évadig csinálták, sőt, néha zseniális. Ott válik el a véleményünk, hogy szerintem meg kellett volna maradni ezen a szinten, mert ez volt az, ami belefért kettejük karakterébe. A főnök-beosztott viszony, Cuddy irányító jelleme, House átlagon felüli dacreakciói miatt ez eddig működött. DE! Ha ekkor elkezdenek valamit, ami azt mutatja, hogy ebben a kapcsolatban több van, mint egy félórás menet és egy tízperces vita, mondjuk egy közös érdeklődési terület - nem a szakma, persze -, és elkezdik ezeket az ellentéteket finomítani, akkor nem aggódnék, hogy ezt az alapvető ellentétet nem oldják meg, és talán fantáziát is látnék benne. És ott volt egy remek alkalom - az injekciók - de ahelyett, hogy szép lassan megindultak volna ezen az úton, inkább az ellenkezőjét tették, és a negyedik évadra odáig jutottunk, hogy Cuddyból egy szánalmas, mindenki által átvágott karaktert faragtak. Most legyek vulgáris? Oké, de előtte szeretném tisztázni, hogy nem örülök, hogy így alakult, sőt, dühös vagyok, mert nagyon csíptem Cuddy karakterét (is), de az egyre hülyébb döntéseivel, a tangával és egyéb förtelmekkel azt sugallják, hogy Cuddy nem ér többet House számára, mint egy prosti. Ez az első gondom ezzela kérdéssel: ahelyett, hogy hitelessé tennék a kapcsolatot, még inkább eltávollítják a két jellemet, és az érdekes, játékos erotika (ahogyan Cim33 fogalmazott) is eltűnt. A második problémám, hogy attól tartok, hogy elszúrják, mert vagy sérül az egyik vagy a másik jellem, vagy a sorozatot teszik működésképtelenné (bár az első eset is ide vezetne). Attól félek, hogy ezt nem gondolták végig, és a sok balfogással immár esélyt sem látok arra, hogy ne rontsák el. Pedig egyszerű lett volna elkerülni a csapdát.

 

Valószínűleg a készítők úgy látják, ahogy Te, és ennek nem örülök. De nem is ez a kérdés, hanem  az, hogy érdemes volt-e egyáltalán bevezetni ezt a szálat (igen, főleg, amikor még együtt ment  Cameron vonallal, mert együtt nagyon érdekes volt), és érdemes volt-e ezt idáig görgetni. Ez az, amire nemmel válaszolok.

 

Lucas tényleg nem ugyanaz a súlycsoport, félreérthető voltam, elnézést. Arra céloztam, hogy Cuddy egy ilyen, kórházon kívüli kapcsolatban működik.

 

Bocsánat az  újabb regényért, én sem szeretnék vitázni, csak szerettem volna, hogy világos legyen, nem Cuddy személye ellen van kifogásom, hanem az ellen a mód ellen, ahogyan ezt az egész kapcsolatot menedzselték, illetve nem menedzselték. (És még egyszer hangsúlyozom, hogy ezt egy általános hanyatlás egyik jelének látom, ami persze nem visszafordíthatatlan - jó vicc, különben nem itt verném a klaviatúrát :-)) -, de egyre kevésbé ülök le azzal az örömteli várakozással, amivel hosszú időn keresztül. Belekapaszkodom minden apróságba, de mindig lépnek valami olyat, ami a rossz előérzetemet igazolja. Általában akkor, amikor már kezdeném élvezni. :-)))

 

 

SPOILER END!!!

 

 

Amúgy miért nem vitázhatnánk? :-))) Erről szól a fórum, milyen unalmas lenne, ha azt írnánk: "igazad van Candy, igazad van Ladyb" vagy "minden nattyon jó, minden nattyon szép, mindennel nattyon meg vagyok elégedve". :-)) De jó, egyezzünk meg abban, hogy nem tudunk megegyezni. :-))   

Előzmény: Candy Perfume Girl (2028)