Najó, rászánok ismét egy kis időt, csakis miattad :-D
Soronként:
1: Az emberi agy kíváló hibajavító programmal rendelkezik gyenge felvételek esetére. Elvonatkoztatás.
2: Abszolút nem szól úgy a C1, pont a mélye/magasa hiányzik, így a teste is, tehát mi ott a több? A közép. És komprimáltabb.
3: Hiányolod a közepét. Ez nem spinet, sokkal több a nagyon mély és nagyon magas a konzoloknál. Tehát ebből fakad hogy arányaiban kevesebb a közepe.
4: Pont nem hajaz a B4-re, ott nagyobb a közép aránya, ill. a komprimáltság.
5: A súlyos hiba :-))))) "sajnos" fennáll ezeknél az elavult elektromechanikusoknál.
6: Egyáltalán nem gyenge a műlaci, szépen definiált, csakhát... vonal felvétel.
7: sum: Key-B, Hamichord: itt a Kánaán.
8: Nincs itt szükség ránk, kitűnő munkát végeztek. Pár apró részletet igazítanék, de tényleg csak apróságot.
Az EMU-s hangbankom, -ami egy gazdaságos és hatásos live alternatíva-, egyre több képzett muzsikus használja. Egy alkalommal mikor az egyik új gazda megjelent a korábbi Tri/ton-tinity..., meg hasonló nehéztüzérsége helyett a gagyinak tűnő A33-al és ESI4000-esével, felhördülve kérdezték hogy mi ez a játéxer?! Pár hang lenyomása után közölték hogy meg ne lássák itt többet a korábbi szuperszintiket :-D
Láthatod, a fentiek alapján sajnos mondatonként lebontva nem érthettem egyet veled.
Amikor az ember összehasonlít, ott van a fülében, kezében a hasonlítási alap, az igazi B3, rendes motoros aktíboxon át. Ez irányítja a "hibajavító szoftvert". Csak jutyúbos felvételek alapján, meg bolti fejhallgatós teszttel, meg szoftverekkel nincs etalon, minden relatív, üres térben lebeg a megállapítás.
Valószínűleg lehetőségem lesz egy nagyon érdekes jószág kipróbálására amit tulajdonképpen körül is írtam. Tessék kicsit gondolkodni :-)