joemaster Creative Commons License 2008.09.28 0 0 6589
"3. A blokkolás nem csak a szokásos táp.fesz elvételt jelentené az AC-től, hanem elvágnám a benzincsövet és elektromos szelepet iktatnék be, amit az immo vezérel. Mi történik akkor, ha az AC dolgozna, de a szelep zárva van? (pl. az AT direktben ad tápfeszt az AC-nek) Nem fog károsodni az AC? Vagy nem generál hibajelzést a komputernek?"

1. Ha károsodik, akkor tényleg nem viszik el az autót...
2. Most is megáll valamiért a szivattyú ajtónyitás után, feltehetőleg akkor, ha elér egy bizonyos nyomást. Valahol csak van nyomásérzékelő a rendszerben. Kérdés, hogy hol. Az üzemanyag szűrőben biztosan van.
3. Ilyen megszakítás gyárilag is van az üzemanyag rendszerben. Ütközés esetén, a légzsákok nyílásával együtt ez a vészelzáró szelep elzárja az üzemanyag útját a motor felé. OII-n ez széria felszerelés.
4. Márkaszervizesek szerint az üzemanyag vezeték ilyen jellegű megszakítását otthon nem javasolt elvégezni, mert olyan nyomás van a rendszerben, amely igen veszélyes. Én nem tudom, kell-e aggódni, de 4 bar (MPI) vagy 6,4 bar (FSI) nem kevés...
Előzmény: taki_67 (6577)