tehtube Creative Commons License 2008.09.27 0 0 1049

Szóval szerintem ez nem elsősorban BKV kérdés lenne. Ha egyszer a főváros mint gazdája egy nyertes pályázattal megvalósíthatná, szerintem a közlekedési vállalatnak csak annyi jutna hogy végrehajtja. Akár lehetne privát üzemeltetésű is.

 

Szóval a Gellértnél "csak" annyi kéne hogy átkössék az egyik irányt a másikkal. Mikor beér az 58-as, áthúz a másik vágányra, a vezető átsétál (nem nagy táv) a másik állásba, aztán irány Pest. Ráadásul a Deák tér a létező legjobb kiindulópont a túristáknak (és helybelieknek is!). Belváros, sétálóutcák, szállodák, minden metró.

Mindössze 4 megállónyi vágány kéne meg egy átkötés. Szerintem a többi beruházáshoz képest röhelyesen kis összeg, de hatalma PR értékkel.

Előzmény: Törölt nick (1048)