Jó lenne ide összegyűjteni a legfurább, legmegmagyarázhatatlanabb eseteket.
A gabonakörök krémjét "elitjét". Hiszen ha netán valóban van, nem emberek által készített, akkor nagy valószínűséggel ezek közt lesz...
Az elektromagnetikus (ill netán radioaktív?) jelenségek, már ha tényleg vannak és nem hazudják csak azokat (ezért lenne jó látni hivatalos, pártatlan szakértők, hiteles jegyzőkönyveit, tanúvallomásait, mérési eredményeket stb) oka, ha sosem találnak semmiféle egyértelmű forrást, a legfigyelemreméltóbb talán.
Eszembe jutott egy extrém elmélet, de mivel laikus vagyok, nagyon primitív és dilettáns lesz.
De leírom, hátha egy szakértő (pl egy kóbor asztrofizikus :) ) erre jár és kicsit elemezzük. Megmondja, hogy elvetendő hülyeség vagy tovább lehet elmélkedni rajta.
Szóval a konyha-elméletem a következő (ami Menotring olvtárséval kompatibilis amúgy):
Talán valamiféle extrém kozmikus sugárzás okozza némelyik kört. Afféle részecskevihar ill kvázi részecske-meteor...
Az alien-fejet szerintem bizonyosan nem; 101% biztos vagyok szubjektíve, hogy azt emberek csinálták. A bináris kód és klasszikus sci-fi standard ufoanauta arc számomra nyilvánvalóan bizonyítja, hogy emberi kreálmány.
Azonban a fura szabályos, nagy méretű alakzatok, erős sugárzással és nem törött gabonákkal azt jutatta eszembe, hogy mi van, ha bizonyos nagy energiájú részecskék szabályos felhője csapódik be az űrből légkörbe, olyan konzisztens, ill homogén, azaz az erős részecskék extra összetartó ereje stabilizálja, hogy a légkör nem képes komoly kárt tenni benne és alakját megtartva (ami jellemzően gömb) áttör, majd impaktál. Ha épp egy gabonatáblán landol, akkor annak ilyen körök ill szabályos alakzatok az eredményei, erős sugárzással...
(mellesleg még veszélyes is lehet ilyen sugárzás, ha van ott tényleg, ajánlatos előbb alaposan kimérni a kört különféle műszerekkel, hogy nincs-e káros sugárzás is!!!)
A kozmoszból folyamatosan "bombázzák" a Földet, különféle részecskék irdatlan tömegei.