Akkor kinél az igazság ?
Az igazsag... odaát van :-)
A futomuvesek es a gumisok evezredek ota egymasra mutogatnak, ez nem ujdonsag.
Elkopott egy szett Barum gumi -- orulj neki, igy is masfel-ketszeresen tulteljesitette, amit terveztek neki. Az elmult evekben a Conti-csoport gumijaival erezhetoen tobb a minosegi problema (Continental, Uniroyal, Semperit, Barum, tavaly ota Matador).
A futomu ellenorzese valoban evente (vagy minden nagyobb katyu utan) ajanlatos, a kotelezo szerviznek is resze. Az igaz, hogy ritkabban kell utanallitani, mint a Zsigulik idejen, de azert messze nem igaz, hogy "sose". A futomu teherviselo elemei kepesek deformalodni, kopni -- a szilentproblema peldaul teljesen altalanos, nehany tizezer km futas utan is, markatol fuggetlenul.
Az automatikus utanallitas valami felreertes lehetett. A kopott, deformalodott alkatreszeket nem tudja magatol hatastalanitani egy futomu sem. (Az mas kerdes, hogy egy jol hangolt futomu sulyterheles eseten is nagyjabol a megfelelo szogeket tudja megtartani.)