d3000 Creative Commons License 2008.08.27 0 0 7825

A Nikon marketing hihetelen módon rátalált a még lehetséges kereskedelmi ösvényekre, és több célcsoportnál is egyszerre. Óriási munka, piackutatás és -elemzés van emögött, ezt nem lehet nem észrevenni. És mégis, amivel most szinte kilőtték a céget a kátyúból, az nem is annyira a száraz piacelemzés, hanem inkább a megérzés, az empátia és a kockázatvállalás raffinált mixelése, miközben képesek voltak a konkurenciát is évekig altatgatni.

Hogy közben ténylegesen mit tud az 51 pontos AF, hogy mi is a valóságos dinamika az FX-en, hogy ténylegesen hányan fognak videózni a dslr kamerával, az erős marketing ellenére egyelőre a kockázatvállalás kategóriájában van. Nem csak a szokások alakítják az új eszközöket, az új eszközök új szokásokat és vásárlói igényeket teremtenek. Ennyi.

Előzmény: G_ArchAngel (7820)