Hello
Nilac:
A műszerfalas problémádra szerintem egészen egyszerű a megoldás. Nekem is volt ilyen problémám bár nekem egy Astrával. Nos konkrétan az volt, hogy a gyári szar sárga izzókat kicseréltem gyönyörű kék ledekre. És valami miatt az volt a gond, h nem volt fordulatszám mérő. Ha bekapcsoltam a reflektort akkor a sebességmérő is és a műszerfalvilágítás is elment. Ha felkapcsoltam a hátsó ködlámpát akkor a forulatszám felment vagy 6000-e, de csak óra szerint a motor az rendben ment a maga fordulatán.
Ezzel a problémával voltam nem egy Opel servízbe de semmit nem tudtak hozzászólni, majd 2 villamossági volános szakihoz vittem el. Igaz 2 óra alatt, de rájöttek arra amire az Opelos főszervizesek nem.
Na akkor a probléma oka mit gondolom már nagyon vársz.
A műszerfal hátulján ugye az a hajlékony műanyag valami van amit asszem Nyáknak hívnak vagy valami hasonló. És az izzók ezzel csatlakoznak és így zárúl a kapcsolási kör vagy hasonló. Na az eggyik izzó betételénél ezt sértettem meg. Ezt kellett picit megforrasztani és ennyi.
Nem értek hozzá így nem nagyon tudom normálisabban leírni, de remélem valamit segítettem.
Hello