gigabursch Creative Commons License 2008.08.25 0 0 207

Kevéssé tudományosan megfogalmazva:

 

"Ha kis baj van akkor a nagy kart, ha nagy baj van, akkor a kicsit is..."

 

 

Viszont tili-tolis fordulónál a felező (nagy kar) nagyon sokat segít a kuplung erőltetés elkerülésében, valamint mivel annak  hosszú - üres - felező  állása van, így nagyon kemény minuszoknál tedd a felezőt üres helyzetbe és amint beindítottad, a felező üres helyezte mellett tedd sebességbe (egyesbe). Nagyon szépen átforgatja menés nélkül a sebváltó olajat, és erőltetés nélkül tud a rendszer melegedni, kenést biztosítani. Ez kemény minuszokban mondjuk az indítás után addig jó így amíg levakarod a havat az ajtóról, ablakokról, stb...

Mivel a motor utastér fűtő köre hamar langyul, így közben mire végzel, a kocsi már nem lesz dermesztően hideg. Persze ha van még +gazdaságos" szivargyújtós ülésmelegítőd akkor az külön gyönyör, hogy beleülhess

 

Előzmény: faki (203)