grats!
a leirtak alapján rosszabbra számitottam, de igy képeken teljesen egyben van!
a porlasztócsúcsokhoz még annyit, hogy egyszerübb ha az adagolós szedi ki őket, már csak azért is mert egy spéci 27-es csőkulcs kell hozzájuk, meg nemritkán az előkamra leszoritóval együtt jön ki; én javasolnám hogy vegyél 4 db tűzkarikát (kis tömitőgyürű a porlasztócsúcs alatt), nehényszáz forint 4 db.
Ülések: én hosszab távon mindenképpen ajánlanám hogy állólámpás ülésben gondolkozz 2 okból:
- egy jó állapotú állólámpás ülés nagyon kényelmes (főleg hosszú távon érzi az ember)
- a képeken nem látszik hogy tettél-e valami merevitést ahol kifúrtad a padlólemezt, mert a német mérnökök nemhiába nem a padlólemezbe csavarozták az ülést hanem merevitőre. Nemegy autót láttam utólag belefűrt üléssel és hát elég lelombozoan nézett ki a padlójuk. Ha mindenképpen a mondeó ülésekhez ragaszkodsz, javaslom hogy az eredeti felfogatási pontokra tegyél hosszábba két-két négyszögprofilt, majd azokra keresztben két-két néygszögprofilt és azokra fúrd fel az üléseket.
Nem okoskodni akarok csak a tapasztalatomat megosztani.
Amúgy tényleg jó a gép ;)