Dió - DMC Creative Commons License 2008.08.11 0 0 7593

és ami nem volt túl pozitív, de effektíve nem az autó hibája......2 év alatt sokat esett az ára (több,mint egyharmadával).....meggondolandó az új autó vásárlása, de tudom, ez több márka típusával is hasonló lehet.

 

 

juj a lényeget nem írtam:

 

 

A VÁLTÓJA AZ ELSŐ KB. 3 - 5 EZER KILÓMÉTER UTÁN VALAMI ISZONYATOSAN SZARUL VOLT KAPCSOLHATÓ ÉS EZT SOSEM TUDTAM MEGSZOKNI. Nem tudom,hogy csak én fogtam ki, de ilyen hányás váltójú kocsim még sosem volt, pedig volt egy pár.

Gyors váltás? áh felejtsd el, szépen komótosan.....precíz váltóút?  Viccelsz? az mi?

 

kis túlzással 1ből kettőbe csak ésszel....2ből 3ba csak figyelmesen.....3ból 4be csak óvatosan, a többi tűrhető felfelé :)), de vissza is csak finoman,mert a szinkrongyűrűk kicsit fáziskésében voltak.

 

szóval nagyon gáz volt. persze nem voltam vele hibaanalízisen,mert rámondhatni rá lehetett volna, hogy ja kérem, semmi baja, csak "normálisan" kell használni.....ezzel nem csinálunk semmit sem.

 

és ez így ment eladásig. na az elviselhető nyomatékszegény motoron kívül (109 LE 150Nm...hahaha...kasztni nélkül, motorpadon esetleg) emiatt gondolnám meg 4x is, hogy vegyek-e ilyet, de mint mondtam, ettől függetlenül nem voltunk haragban.....csak hát ezt a jelenséget szeretni sehogysem lehet.