gigabursch Creative Commons License 2008.08.03 0 0 201

A cég beszerzője roppant büszkén jelentette, hogy van bontott 5 sebességes váltó valahonnan az ország másik feléből, olcsón.

Én csak pár dolgot kérdeztem tőle, pl. az olcsó hosszú távon tényleg olcsó-e, nomeg vajon miért bontott, mert ha egy Nívát rommá törnek, a négykerekes hajtás miatt vagy az első, vagy a hátsó kardán biztos megfeszít a vátót, nomeg hogy 2004 előtti vagy utáni a váltó (okulva a lentebb elhangzottakból), ill milyen az áttétele? Erre csak annyit tudtam meg, hogy jó lesz...

Mindenesetre van akinek kéne a roncs váltóm, így jeleztem, hogy ki ne dobják, mert elviszem! Remélem megjegyezték...

 

Ugyanakkor még meg fog oldódni pár műszaki gond is. Pl. hűtőcsere - ugyanis a hűtőm már három éve csepeg a befolyó csonk tetejénél - így nincs túlnyomásom, csak egy közlekedő edényem a repedés és a kiegyenlítő tartály vonzatában, valamint a belső durván csapágyas ventim is cserés lesz. Végre...

 

 

A fékek (totálisan*), a lengők és a gömbfejek most lettek cserélve, a régi ülést meg fél éve dobtam ki belőle.

 

Tiszta új lesz... hurrá...

 

 

(csak várjam ki a végét)

 

 

 

 

___________

* a fékeimből csak a pedál, a tartály és a csövek maradtak eredetiek, minde ki lett cserélve. Igaz a fékerő különbség a műszaki vizsga előtt egy héttel előbb elől 35, hátul 28% volt...most már egész jól fog. Illetve, hogy jobban azt nem tudom, de másképp az biztos... Ugyanez igaz a lengőkre is

 

Előzmény: faki (200)