SaGa Creative Commons License 2008.07.29 0 0 40
Sejtetem, hogy valami ilyesmiről van szó. Ilyen felüljárók az M6 fölött is vannak, ráadásul majd minden "táblához" vezet egy, jól meg is drágította az építést gondolom, de a rájuk vezető utak a régi földutak, az első 20-30 méteres szakaszuk van némi szilárdabb burkolattal ellátva. Sőt olyan is van, ahol magán a felüljárón nincs is szilárd burkolat, ellenben pár bokor igen mert azt meg a vadak miatt csinálták, mert a pálya kettévágta a vonulási útjukat. ilyen van pl az M7 fölött is a völgyhíd utáni szakaszon, tán 2 is, ha jól emlékszem...

Amin igazán csodálkoztam, hogy sok szakaszon (M6-ról van szó), a pályával párhuzamosan de a kerítés túloldalán, rendes, alapozott, majd aszfaltozott utat építettek, kilométereken át, csak fogalmam nincs, minek. A traktoroknak, meg a kerítést karbantartóknak bőven jó lenne a régi földút is, illetve az az ideiglenes "szervízút", amit kijártak a nagy teherautók a pálya építése során. Volt ahol ez utóbbiakat felszedték, máshol meg ezek helyébe épített ilyen jó minőségű utakat, csak nem tudom, minek...
Előzmény: Törölt nick (38)