TNDPP
2008.07.18
|
|
0 0
985
|
Nem hasznos, de már csak a téma miatt: Tyer még a 229-es hozzászólásában megadott egy linkeket, ahol a Mustang gyári teljesítmény adatai szerepelnek. Ha ezt tudjuk és ismerjük a főtengely-kuplung, a váltó sebességfokozatai és a első-hátsó lánckerék áttételi arányának adatait + a súlyunkat motorral együtt + még néhány adatot, akkor egy kis programba betáplálva megjósolhatjuk, hogy mennyivel tudunk menni és hogy fogunk gyorsuln. A Mustang teljesítmény görbéje:  A Mustang gyorsulása 13-as és 11-es első lánckerékkel:  Lehet látni, hogy a 13-as lánckerékkel bár a végén egy nagyon kicsivel többet fog menni végre, a görbe laposabb, azaz szarabbul gyorsul egy idő után a 11-eshez képest. Le lehet tesztelni persze mindenféle áttételi arányt a progival, de motorozva megérezni persze sokkal jobb (vagy rosszabb :)) |
Előzmény: ladalover (970)
|
|