TyerCorp01 Creative Commons License 2008.07.10 0 0 889
Hali emberek!
Látom pezsgett itt az élet, amíg én a civilizációtól távol jártam :)
Nagyon jó volt Kristóféknál, csak azt nem értem, miért alattam robbant le foylton az alatta teljesen üzembiztos motor?
Babeta 2x is megadta magát, kiderült, hogy a tank alján 4 cm vastagon rozsda volt, ezért 2 km-re két sóderbánya közötti úton leállt, vontattuk haza, mjad tankpucolás, pár óra múlva megint leált, akkor szerencsére nem volt nagy baj, már volt nálunk gyertyakulcs, :) és egy homokszem féleség ékelődött be a gyertya pólusai közé, ezért állt le, később jött a mustang, mentünk Kiskunlacházára (20 km oda) és csak nem akart húzni... pont akkor raktuk fel a 13-as lánckereket, hmm mondom, jó lesz ez...majd visszajövünk megnézem...na hát nem... 45 volt a csúcs szembeszélnél, valamiért hörgött iszonyatosan, kis "parasztnitró" (úszóházlégtelenítő, szivató, ki minek hívja) és megindult, hm mondom jó... hazaértünk, fúvókatisztítás, semmi tömődés, leszedem a karbit, később a súbert kiszedtem, nézem, hol a tű, há csaknem beékelődve a helyére, kisestt a súberből... kombináltfogóval lapka összébbszorít, jóóó, harap mint állat, 13-as lánckerékkel ment neki az egykerék :o), ezek után megint a babetta következett, fogta magát, leállt, hmm, benzincsap át tartalékra, ment tovább, jajj már azt hittem, megint elbasztma valamit :) pedig nem is hajtottam, puszta jelenlétem inzultálta a motorokat :)
Uccsó nap nem volt gond, a pont az I-re annyi volt, hogy hegesztettem egy keretet a túradoboznak, azt aképet csak azért rako fel magamról, mert azon már doboz is van :)Szelíd motorosok