Bálintkám, gondlom rám céloztál.
1. Nem került sokba a képzésem, az elméleti tanfolyamot nem rontottam a jelenlétemmel. 30 ótát vezettem különkocsival, lehetett ennek vagy pártizezer forint önköltsége. A fogas terület forgalmi vezetője is vagyok, így tán nem kár ha van rá vezetői engedélyem. Ennek birtokában a későbbiekben a járművezetők vizsgáztatásba is részt vehetek, tán ez sem hátrány. A 12 napot a munakmódszer átadó mellett 0 forintért vezetem, senkinek egy fillérjébe nem kerül, bért nem kapok, szabadidőmben csinálom.
2. Idén sok év óta előszór beruházási pénzt lobbiztunk ki talpfacserére, és folyik a kerülettől kapott pénz felhasználása. Szerintem ez nem rossz dolog, a közelmúlthoz képest előrelépés.
3. Na a fékdob ügy az el lett kefélve. Félig a BKV hibáján kívül. Ha végre jó lesz a dob amit hoznak, akkor augusztustól lesz dob jó ideig. A török cég részben igaz, a partner alvállakozója volt, ha jól tudom.
4. Gróh urat tisztelem, valóban Ő csinált rendet 1987-ben. De azért nem kell heroizálni őt, amikor a 2es üzem vezetője lett, hát azért már az nem volt élüzem. Evvel együtt tisztelem, és fontos szerepe van abban hogy a 87-es esemény óta nem volt nagyobb balhé a fogasnál. Tisztességes műszaki ember.
5. És igen, pénz-pénz-pénz, nos abból bármennyi kevés. A nagyprojektről pedig lehet hogy sáros benne aki az önrészt nem tudja összeszedni, de nekem meggyőzödésem, hogy amíg egy befektető kellő fantáziát nem lát ebben az ügyben, addig az egészből semmi sem lesz.
Bálintkám, amúgy ez nem személyestanácsadó, de írom ismét akkor is ha már tettem: kevesebb érzelmet, több tényt, Te egy okos mérnökember vagy!
SzL