StationW:)
2008.07.04
|
|
0 0
71243
|
Általában két cső van, mindkettő szerepe a motorban keletkező olajgőzök, ill. az égés folyamán keletkező kartergáz kivezetése, ugyanis ha zárt lenne a rendszer a melegedő motorban lévő táguló levegő, ill. a gyűrűk mellett bepréselődő égéstermékek ártalmas túlnyomást eredményezne.
Ezeket csak és kizárólag környezetvédelmi szempontból vezetik vissza a motorba. Környezetvédelmileg jó, azonban káros hatása, hogy egyrészt telerakja a szívósort olajpára lerakódásokkal, ill. csökken a beszívott levegő oxigéntartalma, ami rontja a hatásfokot. Ráadásul a szívósort is fűti... Ez az egész megoldás a 80-as évek végén kezdett megjelenni, azért hogy csökkentség a károsanyagkibocsájtást.
Nem tudom, hogy néz ki a motorod, de nem szokott a szelepfedélről más kivezetés lenni ezen a 2 csövön kívűl.
Mit akarsz velük különben? |
Előzmény: dpek (71242)
|
|