Laliiii Creative Commons License 2008.06.28 0 0 1664

Így van... semmi giccs... Igazából jól fexi az útat, de azért köszönhető ez a -20 mm Irmscher rugóknak. Így az első kigürdülő Calikhoz képest 40 mmel van lentebb, mert 95től a V6ok alapból 20 mm lentebb vannak. Na meg ott  van a nem haszontalan állítható keménységű sárga Koni telók, amik kb. félkeményre vannak állitva. : )) Nagyon szeretem a Konikat. Nagyon jók már 3 éve. Hátsók már be is döglöttek, de az országban van egy ember aki meg is tudja csinálni. Máshol mindenhol közlik, hogy 32000 / darab áron odaadják...

 

Manapság már nem érdemes Calit venni, de ez ugyanúgy igaz már A, B Vekikre is... Nagyon nagy lutri tud lenni az egész. Régen még voltak nagyon sok szok példányok mindegyikből. Ma is megtalálhatóak, de azokat meg a simán aki csak autót akar, úgy se fogja megvenni, mert, hogy "500ért is lehet már kapni"... bla bla szöveg. Az más kérdés, hogy az 500eres-re kapásból költhet még ennyit...

 

Végét? nem annyira... csak párszor, még mikor megvettem 240et teljesíti! : )) Igazából sokkan jobban szeretem azt a 60-70 km/h-nál vissza kettőbe és parkett gáz... Ahogy itt reagál rá, meg a hangja V6nak az az igazi... Tényleg: B Vekin neked is F25ös váltó van? 4 Bar bosch na az jó... nem vészes az ára... nem tudom mit eredményez. Én is csak annyit tudok ami honlapon van

 

"The stock V6 uses a 3.0 bar rated FPR. On a 5 yr old V6 this commonly reads 2.5 to 2.8 bar. An uprated 4 bar fuel pressure regulator can be installed to improve throttle response by increasing fuel pressure supplied to the fuel rail and injectors. This does not increase the amount of fuel delivered as the Motronic ECU indirectly detects the increased fuel pressure (over fuelling at the lambda/O2 sensor) and uses a shorter injection pulse cycle to deliver the required fuel dose instead. "

 

Lehet Én is benevezek majd egyre... Mikor rendeled meg ebayről? Vagy még filozól rajta?

Előzmény: veciv6 (1663)