Erről beszélünk...tényleg nem akartam megsérteni senkit, az autóval majdnem annyira elfogult tud lenni az ember, mint a gyerekkel - annak is hiába van kocka feje, az apja akkor sem vallja be ha megáll a kölyök fején a korsó. Amit én csináltam/választottam csak az a tuti. Mindenki más meg sz@rul döntött. Különben meg az olasz csak sz@r lehet. Ez általános vélekedés sajnos Magyarországon - bár eddig inkább a "bármit, csak német vagy japán legyen" elvet követték a legtöbben...aztán még nem vették észre hogy a fene nagy költséghatékony autógyártásban
1.: rég nem létezik német-olasz-francia stb. autó, mert mindet ott gyártják, ahol a legolcsóbb. A legolcsóbb meg tudjuk, soha sem volt/lesz a legjobb. És ez nem tud máshogy lenni, a Fiat-Opel-Seat-VW...stb nem jótékonysági intézméy, a részvényesek nem akarnak olyat látni, ami a hasznot elviszi.
2.: ugyanilyen régen nem létezik német-olasz-francia stb. alkatrész, van kb. 1 beszállító mindenre, így olcsó a gyártás - már a fejlesztéskor tudjuk, ki kivel közösködik. Pl. az első gen. Grande Puntok kormányösszekötős szériahibája a GP-n kívül érintette az akkori Focus-okat is, mivel ugyanazon beszállító azonos alkatrészét kapta mindkét gyártósor.
Fentiek ismeretében feleslegesen tépjük a szánkat - nagyjából 2000 óta akármit veszel, ugyanazt a sz@rt veszed. Persze van ami ebből kilóg, de azt kézzel szerelik össze és nagyon nem ez az árkategória...
Kötelező olvasmány Kötelező olvasmány még több típussalÉs ezzel le is zárnám a témát.