Törölt nick Creative Commons License 2008.06.25 0 0 700
az a fordulatszámmérő arról a motorról került le amiről a rugóstagok meg az ülésidom stb.Egy 2:1-es áttételű kihajtás,spirál,és egy 13ezerig skálázott műszer.Sikerült felszerelni mindent,de a kihajtásnak van sajna ütése és emiatt elállítódik a gyújtás :/
Amúgy kísérleteztem a megszakító nélküli gyújtással is.egy rossz babetta lendkerékről levágtam a jeladót tartalmazó szoknyarészt.ezt rögzítettem a mustang mágnes tetejére.Sajna a jeladót nem tudtam rögzíteni stabilan.Egyszer beindult,szépen pörgött,de utána visszakerült az eredeti gyújtás.azzal használom szinte naponta.a múltkor próbaképp beszereltem egy babetta hátsó kereket a mustangba.Kíváncsi voltam hogy el tud-e indulni.Nos nem volt vele gond.Csak a hátsó fék nem volt bekötve így nem mertem meghajtani.mivel az első villa nem valami stabil,így az első fék felejtős.Azt szeretem hogy a rövid áttétel miatt nem kell kapcsolgatni.hamarosan felkarül hátulra egy 50 fogas lánckerék a gyári 55 fogas helyett.