Kérem szépen összeállt. Működik is. Írtam az osztrák gyártónak is, aki azt mondta, -megerősítve a magyar beszállítót- egyszerű szerkezet. Mindent falhasználhatok, csak a forgattyúsház alu tömítését kell cserélnem. Szófogadatlan vagyok, pasztával visszaraktam a régit. De ha kell később majd cserélem.
Kuplung:
Leszedtük a fogaskereket, s most maradt az alukosár. Egyrészt -a képen rátett csapágynak- a közepébe csapágyfészket fogok esztergáltatni, másrészt a képen a csapágy alatt közvetlenül lévő anyagot aluheggesztővel felhízlaltatom, hogy elegendő hús legyen a fészek oladalának. Pont annyi, mint alatta az egyel vastagabb részen. Az már elég.
Másik dolog, hogy a fogaskereket -ami ugye etz sajátja- rá kell csavaroznom az alu kosárra. S hogy a láncnak (is) legyen helye a fogaskereken, egy távtartó közdarab kell a kosár és a lánckerék közé. Meg azért is kell oda, mert a kosár anyagvastagsága 4 mm. Az meg talán kevés az összecsavarozáshoz, ill az erő átvitelére. Tehát a kosár mellett lévő (jelenleg 8szög alut) holnap a megrajzolt köralakura forgácsoljuk. S azt is felheggesztik majd.
Ja, az ETZ fogaskereket próbábol befogtuk, és simán ment az öntvény megmunkálása, semmi "kés fennakadás".
Sajnos most van a csúcsidő kezdete. Csak az esős napokon van időm a pincébe bemenni :)