A motor :-))))) Bocs, de nem tudtam kihagyni, de gázadásra az búg. SZÉPEN. Gondolom a V8 még szebben ;-))
Szerviz:
Eleinte én is féltem először elvinni maszekhoz, de őszintén szólva annyira egyszerű a technika pl. futómű, hogy minden maszek, sőt paraszt is ért hozzá, mert olyan régi a technika, hogy itt európában a traktorokban használják. A laprugóimat felkovácsolták, meg utánaállitottkák az első torziós rugókat piti pénzért.
Esetle a motorban, vagy a motorelektronikában lehet egy kis meglepetés, de ez sem a komplikáltsága miatt, hanem inkább azért mert nem értenek hozzá, nem elterjedt. Akik fel tudnak BMW, merci elektronikákat, azoknak ez nem hiszem, hogy kihivás lenne.
Alkatrésznek pedig igenis lennie kell! A QS 9000 egyik megalkotója pont a Ford volt a GM és a Chrysler mellett és ez a követelményrendszer tartalmazza azt az elvárást, hogy alkatrészt 20 évig biztositani kell!!!
Mi van a talival?
Múltkor leszavaztátok, hogy Komáromban legyen, de lehet ott is, meg kell dumálni a szervezőkkel. Ezt vállalom, csak szedjük össze, hogy mennyien lennénk.
Én 1.