Ha jól rémlik, badmad azt taglalta, hogy ügyesen fékezö emberrel állunk szemben, aki a 20 méteres blokkoló nyom (szerinte elsökeréktöl származó) ellenére is uralni tudta oly mértékben a motort, hogy a stabilitását megörizte.
Én egyébként nehezen tudom elképzelni, hogy egy motoros csak hátsó fékkel fékezzen, hiszen annak majdnem semmi értelme. Ugyanúgy csak stabilitást segítö szerepe van, mint az átlagos autónál.
És persze úgy értettem, ahogy azt utána fejtegettem, hogy csak 50-röl nem kezd ilyen féknyomot húzva lassulni egy elé kikandikáló autó miatt.
Megkockáztatom, ha az autó nem állt meg keresztben, mint az én esetemben, hanem folymatosan haladt, 50-nél fékezés nélkül az autó háta mögött kimanöverezi a szituációt.
A felvidékre jellemzö, de a 71-re nem. Az szép fekete aszfalt.