okoSKODAs Creative Commons License 2008.05.26 0 0 5390

Azért azt gondolom, hogy a 120-as fényezését nem lehet a mai autók fényezésével egy napon említeni sem... nagyon sokat változott azóta a technológia és maga a festék is. Ezek a vízbázisú festékek sajnos elég sérülékenyek. Pl soha még annyi kőfelverődésnyom nem volt az autóimon, mint amióta vízbázisú festékkel fényezik. Pedig metál, de még a dupla lakkréteg sem menti meg a kavicsoktól :(

 

Soha egy autómat sem vittem egyszer sem gépimosóba, annál jobban szeretem a kocsimat és jobban vigyázom rá. De azt nyugodtan elhiheted, hogy már a harmadik-negyedik gépimosózás is meglátszik a lakkon. Nyilván minél világosabb (fehér) színű, annál kevésbé, de egy sötét autón már elég jól látszik a kefék nyoma. Nézd meg napnál vagy méginkább neonfénynél! Mondjuk komolyabb kocsiknál maga a gyár sem ajánlja hat hónapos korig a gépimosást és a waxolást.

 

Persze nekem is van ismerősöm aki lazán beáll a pár hetes, 7-8 millás passatjával a kefék alá... meg is lehet nézni szerencsétlen autót. Az ilyen autók fényezése pár év alatt totál elmattul.

Előzmény: Tapló Terepjáró (5387)