Kaptam a paypaltól egy mailt, amiben be kell jelölnöm a három közül valamelyiket.
Szerintetek melyiket nyomjam? :)
1. Issue the buyer a full refund. (If you have not yet shipped the item to the buyer, selecting this option will settle the claim.)
2. I can provide tracking information. (Because it can prove that the item was shipped to the account holder's address, this information can determine the validity of the claim.)
3. The buyer has already been refunded and I can provide proof of the previous refund.
Ha 1-est nyomok akkor a srác visszakapja végleg a pénzét és ügy lezárva?
A 2-est nem tudom bizonyítani mivel semmit nem tettem postára, mivel virtuális dolgot vett tőlem..
A 3ast nem igazán értem. Elvileg a srác már visszakérte a 300euróját, ami perpill temporary hold státuszban van.
Bizonyítani ott sem tudok semmit, max annyit amit a paypal is láthat: Azt hogy le lett nullázva a 300eurós számlám, amit a srác küldött 48 órája.
Nincs több opció, úgy látom ebből kell megoldani a szituációt :/