flathead Creative Commons License 2008.05.21 0 0 467
Nem kifejezetten a hengerfejre értettem a széttuningolást, mindegy.
Viszont nem biztos, hogy érdemes hozzányúlni, mert elég könnyű elbaszni, pláne, hogy nincs külön hengerfejtömítés. Egy mezei esztergába nem lehet csak úgy befogni a hengerfejet, de még spéci esztergán is figyelni kell, hogy ne üssön, mert külömben nem lesz síkban a hengerfej pereme. Lehet marózással is próbálkozni, de szerintem az sem olyan egyszerű.
Arra akarok rávilágítani, hogy szerintem nem érdemes vele pöcsölni.

Ezt a kompresszió dolgot meg nem teljesen értem, mert a mai autók jórészének motorja kb. 9-9,5 sűrítéssel dolgozik, és 95-ös benzinnel mennek. Akkor most hogy is van ez? Nem akarok kötekedni, lehet, hogy igazad van, csak nem értem.
Másik dolog, hogy tudtommal benzines motornál pont az a jó benzin, amivel még NEM jön létre öngyulladás. Tehát akkor a magasabb oktánszámú benzin csak jó, nem?
Azt hallottam, hogy pl. a régebbi ladáknál a régi, alacsony oktánszámú benzinnel néha beindult az öngyulladás, és a gyújtás lekapcsolásával nem állt le a motor, ezért be kellett építeni egy mágnesszelepet, ami elzárta a levegőt.

Abban viszont egyetértünk, hogy a környezetvédelem fontos dolog!!!
Előzmény: TyerCorp01 (466)