természetesen én sem mernék általánosítani, de azt kijelenthetjük, hogy a Magyar Posta mind Európában, mind világszinten nincs az élvonalban.
az alábbi eset is egyedi, szüleimmel történt meg, de kellőképpen meghökkentő:
egy alkalommal szüleim úgy értek haza, hogy a ház előtt szerteszéjjel szórva hevertek a levelek (köztük egy fontos hivatalos levél is). mivel a levélszekrény nagyon jól zár, mérete is megfelelő (A4-esnél nagyobb újságok is összehajtás nélkül beleférnek), és még a kutya sem fér hozzá, elég nehéz elképzelni, hogy a szél szippantotta volna ki az utcára a leveleket.
mivel nem ez volt az első hanyagság, édesapám panaszt tett telefonon keresztül az illetékes postahivatal ellen. a következő alkalommal, amikor arra járt a postás, megállt, és szabályszerűen leb@szta édesapámat: hogyan veszi a bátorságot, hogy panaszt tesz, ahelyett, hogy négyszemközt beszélnék meg a dolgot.
ezt a fellépést (panasz esetén méltatlankodás) egyetlen szolgáltató egyetlen alkalmazottja sem teheti meg.
az eset egyedüli pozitív tanulsága: a Magyar Posta komolyan veszi a panaszokat, és nagyon gyorsan felelősségre vonja az érintett alkalmazottakat (ellenkező esetben indokolatlan lenne a postásunk heves reakciója)
a szolgáltatást (általános értelemben) hazánkban mind a szolgáltatóknak, mind az ügyfeleknek tanulniuk kell még...