4.0 SOHC Creative Commons License 2008.05.11 0 0 186

Tapasztalatok és jótanácsok! :-)

 

A legfontosabb: Ha a benzinszint mérő már csak egy negyedet mutat, lehetőleg ne álljatok meg komolyabb lejtőn. Én megálltam a garázs lejárójában és reggel nem indult a "busz". Előre folyt az a kevéske 20 kiter benzin a tankban és nem tudta kiszippantani az AC. Hozathattam egy barátommal kannában benzint. % litert ráöntöttem és máris pöccent. De mire erre rájöttem...

 

Az overdrájvról: A magyar használati kicsit faramuci. :-) Az amerikai könyv szerint az OD egy vontatásnál használatos feature. Alap esetben az autó igyexik minél hamarabb elérni a legnagyobb sebességfokozatot, így amikor elindulunk, akkor gyorsan váltogat felfelé, már alacsony fordulaton is. Ez vontatásnál kellemetlen lehet, mert a húzott teherrel magas fokozatban elég lomhán viselkedne. A bekapcsolt OD-vel viszont ezt a gyorsan ötödikbe politikát nem folytatja a kocsi, hanem jobban kihúzatja a sebességeket, hogy a nagyobb húzott teherrel is legyen rugalmassága.

Összefoglalva, ha be van kapcsolva, akkor egyel alacsonyabb sebességi fokozatban üzemelteti a váltót, mint amiben alapesetben lenn ugyanilyen sebességnél. :-)

 

Rohadás: Ajtók belső aljai. Legalábbis nekem ott kezd virágozni. :-)

 

A ködlámpáról: A ködlámpa nem ködlámpa. Kiegészítő reflektor. A fényváltó kapcsoló működteti, mint az elsődleges reflektort.

 

A találkozó 5letét én is támogatom! :-)

 

Bocs a hosszú hozzászólásokért! Rég jártam erre! :-)

 

Megbízható korrekt SZERELŐ továbbra is WANTED!