plzltn Creative Commons License 2008.05.06 0 0 1418

Jó, lehet hogy igazatok van a lentömeget illetően. De szabdjon 2-t szolnom. Egyik, hogy felteszem, akarok tiszta erőből tenni rá ilyet, akkor is előbb mindennek össze kell állnia, hogy kiderüljön hova és mekkora fér el. Mert ugye ez pl függ  a majd végül is beépített konkrét kuplungtípustól, annak méretétől, helyfoglalásától. ( a vespa sem végleges még, csak megbeszéljük őt) Másik, ez a végső működőképességben kevesebb szerepet játszik, mint a használhatóságiban. De még a működőképesség sem állt össze,szerintem. Úgy vagyunk, mintha az építendő házunkba sarokgarnítúrán gondolkodnánk, miközben még se tégla, se malter. Sőt az se lenne eldöntött, h tégla, itong, v beton.

Viszont ha már behoztatd a "parittya hatást", mint gondolatot. És mégis beszélünk a sarokgarnitúráról. :)

Jól gondolom, ha pl xx kg lendtömeget szeretnék kihasználni, akkor ha a nagy része kint a sugarának külső pontja körül csoportosul, akkor az jobb, mintha ugyanez a forgáspontban -annak közelében- van? Különböző hatás, pedig ugyanaz a tömeg?

Vagy ugyanannak a tömegnek ugyanaz a hatása, bárhol is legyen?

Előzmény: Mnagy (1415)