ZsuR Creative Commons License 2008.05.02 0 0 3816
"Mondja már meg valaki, hogy minek kell valakinek egy-kettőnél több macska? Ez normális dolog? "

Hat. . .kert nagysagtol lehet fuggo ez is. Ha a 300 negyzetmeteres telekre 2 macska, akkor . . .meg alul is vagyok nepesitve macskailag :)).

Miert van tobb macskam - es egyaltalan macskam. Allatszeretet, mert nehez latni oket allatmenhelyeken, ketrecben, egy eletre. Ha ugy vesszuk, masok hibait korrigalom, kompenzalom. . .befogadom oket, mikor mas kidobta oket, nem gondoskodott arrol, hogy ne legyen felesleges szaporulat. . .ugy is mondhatjuk, en ivartalanittatom a tobbiek macskait.

A kertemben meg van helye az osszes tobbi oslakosnak - jonnek is, latogatnak, azt hiszem ez jo jel, nem? Kornyezetbarat a kornyezetem a macskak ellenere.
Kik is jonnek latogatoba? Szerencsere ozek csak nagyon ritkan - igy meg van zold noveny a kertben. Mokusok, repulo molusok, chipmunk, groundhog, nyulak, rokak, borz, es rengeteg madar! A keselyutol kezdve az olyvekik, harkalyok - tobb fele -, kolibri, cardinal, catbird, robin, cinkek, varjak (jajj de szeretem oket), blue jay, titmouse, wren, vereb, black birds, grackle. . .no meg szurke gem, es mallad.

Ami bizonyitja, lehet macska, nem kell irtani, es akkor az ember egy elmennyel gazdagabb lesz.

Kertem lakoi
Előzmény: Island* (3814)