504LACI Creative Commons License 2008.04.29 0 0 5931

Kezdjük az elején. A jármű olyan állapotú, hogy úgy ahogyan van, minősíthető és vizsgáztatható. Takarítás-kozmetika, olajcsere, fék átnézés sem kell neki.

8400 származásellenőrzés

25920 minősítés

22800 egyedi forgalomba helyezés

7700 vizsgadíj

1190 adatlap

12000 biztosítás

10500 rendszám

12000 forgalmi+törzskönyv

450 rendszámmatrica

Eddig csak szárazon 101 ezernél járunk.

Ha esetleg rendszám típusváltás is lesz akkor még 9500.

Ezen kívül simán rádteszik a KIV vizsgálatot 7200-ért amit ha elég ügyes vagy, vissza tudsz igényelni.

Ezért egyszer elmész Okmányirodába, aztán minősítésre. Utána egyedire+műszakira, aztán bizosítást kötsz és megint lehet Okmányirodázni, de most már csak a központiban. Ebből kétszer minimum a céljárművel kell megjelenni, a többit intézheted másikkal is. De mindkettő üzemanyaggal megy...

Egy darab "P" rendszám kölcsönzése sincs benne a pakliban. A ráfordított munkaórákról nem is beszélve, összesen ideális esetben két és fél nap. Ja persze és a jattok. Természetesen kétnyelvű adásvételi esetén, mert ha nem akkor a fordítás még 8000. Ha meg nem közvetlen az importőr nevére szól akkor köbcentinként 18 Ft vagy 1890 ccm feletti autónál 24 Ft vagyonszerzési illeték is bejátszik.

Egyedül a zöldkártya nincs benne mert az nem kell. Hát kb. úgy ennyi és "már kész is" :-)

 

Előzmény: Bus K. (5929)