Amit leírtál, semmi nem vészes, nem fog robbanni, tüzet okádni. Egy a lényeg, de az piszkosul: A hatos csatlakozót csakis áramtalanítás után szabad rá, ill. lehúzni!!! Az NEM FORGATHATÓ, abban NAGYFESZÜLTSÉG megy a 3-4-es lábakon.
Összecserélted a csövexámát, 3 van a 25-ös Leslie végfokban és több az A0-43-ban.
Vágd le az angol késes dugót, csavarozz helyébe egy helybelit és kész. Kapcsold be, miután felpörgött az orgona és lezli, meg világítanak a csövek, utána lehet tovább diagnosztizálni. (persze ha nem teszi, az is informácó) Hajrá!
Torzítás, tekerj, nyomj ütközésig mindent, aztán meglátod. A 125 Leslie viszont ha méretben meg is egyezik a 145-tel, de beltartalma kissé szűkebb. Egy kisebb rotor, egy 12-es szélessávú hanxóró, 20W végfok.
Pad: sokféle L100 volt hozzá sokféle paddal. Melyik is valójában?