BZoltan
2008.04.23
|
|
0 0
4128
|
Több borkereskedővel is váltottam szót pontosan ebben a témában és egybehangzó vélemény az amit te is írsz. Magyarországon nagy kereslete és piaca van az 1000-3000 forint közé pozicionált nagy minőségű, karakteres és egyedi stílusú boroknak. A baj az az, hogy vagy az ár nem stimmel, vagy a minőség, vagy a bor egy unalmas tucatdarab. Ami van azt viszont pillanatok alatt felszippantja a piac. Tökéletesen egyetértek veled azt illetőleg, hogy a helyes árképzés (piaci pozicionálás) és a hozamkorlátozás szükséges de persze nem elégséges feltételek. Persze mindkét dolog egy tőről fakad... a gazdaság üzleti tervének visszafogottságából és a vállalkozás tőkebiztonségából. Mert úgy nehéz hozamkorlátozni és nehéz szerénynek maradni az árazással, ha feszítenek az anyagi problémák. Nehéz lehet úgy vinni egy vállalkozást, hogy már az invesztációs időszakban profitot akar produkálni a gazda. |
Előzmény: pinotnoir777 (4126)
|
|