torokb2 Creative Commons License 2008.04.23 0 0 331
Szervusztok!

Sajnos a berúgókar "csúszása" -ami egyébként inkább szétakadás -típushiba a mustangoknál. Elsősorban a fogaskoszorú elkopása az ok, de mire ide jut a szerkezet, már pl. a racsni sem az igazi. Az én mustangomnak is ez volt a gondja, tavaly szezon végé húztuk szét, és a terv az volt, hogy egy másik -szintén nem utángyártott alkatrészekből álló -mustang blokkból rakjuk át a fogaskoszorút, ami a váltó első fogaskerekén át megforgatja a szerkezetet az indításhoz. Egy nap munka után nem értettük, hogy mért nem tudjuk a csere után a gépet megforgatni... aztán rájöttünk hogy az "új" alkatrész a gond. Semmi szemre látszódó különbség nem volt a két alkatrész közt, a donor motor ugyan az a gyártmány volt ("40-es magyar" mustang azonos évjárattal...). A vége az lett hogy nincs berúgókar a motoromon mostmér egyáltalán, mer csak belevertem folyton a bokámat, működni sose működött. Viszont indul első tolásra :D
Szóval csak óvatosan az alkatrész cserével. És szerintem nem kuplung gond. Tényleg olyan érzés amikor "csúszik", de nem az.
Sok szerencsét!