Tisztelt Kartman26!
A szerződésbontásunk nyomán Önnek visszafizetendő összeg a mai nappal átutalásra került. Adminisztratív hiba okozta az 1 hetes késést. Kollégáim nem értesítették a bankot a szerződésbontásról, és ez akkor derült ki a, amikor a fizetési határidőnk lejárt. Mivel minden vevői befizetés zárolt számlára érkezik, tehát olyanra, amiről a Liliomdomb Kft. nem tud utalni sehová (vissza se), ezért a visszautaláshoz a bank engedélye szükséges. A Raiffeisen Bank nagyon korrekten minden vevőknek történő visszautalás előtt kockázatelemzést végez, ez bizonyos esetekben több napig is eltart (ne kérdezze tőlem, miért tart addig, nem tudom, és mi is nehezményezzük ezt). Tudomásom szerint a Bank munkatársával a tegnapi nap beszélt telefonon, és az illető valóban meglepődött, mert ő személyesen nem tudott az ügyről. Tájékozódott a kollégájától, aki az ügyet intézte majd este visszahívta és tájékoztatta Önt, hogy valóban a kockázatelemzésre vártak, amely tegnap este engedélyezte a tranzakciót. Ma pedig utaltunk.
Elnézést kérek a késlekedésért, mint említettem egyedi hiba okozta.
A kötbéreseknek nem kell tartania hasonló hibától, az eddigiek 95%-a napra pontosan kapta meg. Erre számíthatnak ezután is.
Köszönöm a hozzászólását, azért remélem, a jövőben talál örömtelibb elfoglaltságot annál, mint hogy a Liliomdomb Kft. ellen folytasson médiakampányt, ahogy azt bejegyzésében ígérte.
További szép napot.
Varga Tamás
Liliomdomb Kft.